Obserwatorzy

niedziela, 25 marca 2012

LOREAL ELSEVE TOTAL REPAIR 5!

Witajcie niedzielnie :)

Na wstępie powiem że mój się cieszę że mój blog został zauważony :)

Kolejnym moim okryciem do włosów jest :

KURACJA REGENERUJĄCA 
LOREAL ELSEVE 
TOTAL REPAIR 5



Kosmetyk z serii MUSSST HAVE!

Już po 1 zastosowaniu widziałam efekt, zaraz po nałożeniu na mokre włosy i przeczesaniu je palcami są o milsze w dotyku, nie wspomnę już o łatwości rozczesywania

Musicie wiedzieć że włosy myję co 2 dzień, poddaje je suszeniu na szczotkę i prostowaniu!
Włosy wydają się być wtedy odrobinę cięższe.

Prawdziwe zaskoczenie jest po wysuszeniu, włosy są naprawdę w lepszej kondycji, spotkałam się z różnymi opiniami na jego temat, ale wiadomo każdy jest iny i czeka na inny efekt, JA byłam zadowolona.

Zapach:
Zapach jest naprawdę bardzo przyjemny- zwłaszcza dla męskiego nosa- jak dowiedziałam się wczoraj :*

Włosy układają mi się po tym całkiem fajnie,po wysuszeniu znika efekt ciężkiego włosa :)

Zawiera dwa magicznie składniki niezbędne do odbudowy włosów :
PRO - KREATYNA 
CERAMID 

Cena:
Kupiłam w promocji za 14,99 normalna cena jest chyba w granicach 20zł

OCENA :
5 !



1 komentarz:

  1. świetne są takie preparaciki :) moje włosy tez potrzebują takiej regeneracji ;))

    Pozdrawiam ;* ;)

    OdpowiedzUsuń