Obserwatorzy

wtorek, 5 czerwca 2012

LIRENE FLUID+BAZA

Witajcie!
Dziś chcę Wam napisać co sądzę o : 

Lirene Dermoprogram, Natural Look 2w1, Fluid+baza

Długo nosiłam się z recenzją tego produktu, gdyż w zasadzie nie wiedziałam jakie mam o nim zdanie...

,
Na samym początku używania zaskoczyła mnie pozytywnie konsystencja!
Lekka i łatwa do rozprowadzenia,ale nie kryje! I zdecydowanie nie matuje!

Ale zaraz potem rozczarowała jego trwałość, produkt praktycznie znika z buzi po maks 3h więc jego wydajność od razu podupada, producent szumnie na opakowaniu gwarantuje 16h trwałości.... figa!

Kolejną sprawą jest cena! 28zł za 30ml....

Podkreśla suche skórki więc jeśli posiadacie takowe ten produkt nie jest dla Was..Zdecydowanie też nie nawilża cery.

Zauważyłam też że zapycha pory, a co więcej przy rozszerzonych porach wręcz zostaje w nich...fuj!


Podsumowując szału nie ma, zwłaszcza za taką cenę!


Nie kupię go ponownie. Firma Lirene zawiodła mnie!

1 komentarz:

  1. No to faktycznie pokazali, a tak lubię produkt Lirene. Niebawem będę na kupnie więc ominę go szerokim łukiem.

    OdpowiedzUsuń