Obserwatorzy

środa, 8 sierpnia 2012

SAFIRA - Scrub do ciała

Hej!
Kilka dni temu otrzymałam paczkę od Safiry, a w niej kilka produktów które będę chciała Wam pokazać i opisać :)

A jeśli ktoś z Was ma ochotę już w tej chwili zamówić coś z sklepu Safira należy wejsc na http://www.safirazakupy.pl i wpisać mój mail jako hasło rabatowe : sensualnieruda@gmail.com

SCRUB DO CIAŁA Z MASŁEM SHEA I MINERAŁAMI
No więc tak, na początku muszę Wam powiedzieć że jestem wielką fanką peelingów, ale do rzeczy. 
Opakowanie to duża 200ml tubka, która jest matowa w dotyku co może być plusem pod prysznicem nie będzie uciekać z ręki, wygodny aplikator.


Niestety zawiodła mnie konsystencja, jest zbyt rzadka jak na peeling, no i mała ilość drobinek które powodują przyjemne drapanie ;) Nie wiem może było takie założenie tego- mnie to nie przekonuje.

Zapach jest przyjemny. Powiedziałabym nawet że podobny jest do całej reszty kosmetyków które dostałam od nich.

Myślę że peeling jest doskonałym rozwiązaniem dla osób które mają naprawdę delikatną skórę, skłonną do podrażnień, ja jednak preferuje naprawdę hardcorową jazdę, bo wiadomo nie ma lipy ;d

Cena 17,50zł
Dostępność tylko za pośrednictwem http://www.safirazakupy.pl
Podsumowując sama bym sobie go nie kupiła, ale poleciłabym go chętnie koleżance z wrażliwą skórą.
Która z Was miała styczność z tym produktem ?

4 komentarze:

  1. Nie używałam jeszcze tego produktu. Najczęściej jako peelingu do ciała używam grubej soli morskiej i zimnej wody bo lubię jak porządnie drapie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam styczności z tą firmą ;o Mój peeling to najczęściej kawowy w którym jestem zakochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm nie miałam ale jak polecasz to będzie trzeba go kiedyś zakupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też wolę mocniejsze ździeraki :)

    OdpowiedzUsuń