Obserwatorzy

poniedziałek, 8 października 2012

LIRENE NATURE MATTE

CZEŚĆ!


Dziś chciałam Wam pokazać kolejny produkt z serii jeśli jest dobre za niewielkie pieniądze to po co przepłacać! Tym produktem jest fluid matujący firmy Lirene.

Zanim przedstawię Wam moją opinię oto kilka słów od producenta : 

Fluid matujący oparty został na doskonałej formule zawierającej mikrogąbeczki,witaminę E i wosk pszczeli. Mikrogąbeczki pochłaniają nadmiar sebum znajdującego sie na skórze,dzięki czemu skóra pozostaje aksamitne matowa przez długi czas.Wosk pszczeli wzmacnia efekt poprzez pozostawienie na skórze delikatnego filmu, podwyższającego stopnień nawilżenia skóry.Witamina E ma doskonałe właściwości przeciwrodnikowe.

Skład: Aqua, Cyclomethicone, Polymethyl Methacrylate, Glycerin, Cetyl PEG/PPG-10/1, Dimethicone, Polyglyceryl-4 Isostearate, Nylon-12, Sodium Chloride, Beeswax,
(Cera Alba), Magnesium Sulfate, Tocopheryl Acetate, Isopropyl Titanium, Triisostearate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Parfum, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Hydroxyisohexyl-3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Geraniol, Alpha Isomethyl Ionone, CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77492 (Iron Oxide), CI 77491 (Iron Oxide), CI 77489 (Iron Oxide), CI 77499 (Iron Oxide).





_____________________________________________________________
 
To co mówi producent  u mnie sprawdza się doskonale, matuje i kryje idealnie jak dla mnie, nie waży się i nie roluje, ma cudowny zapach, jest wytrzymały, jest ponadto wydajny.

Za cene 12zł a w promocji 9,90zł mam fluid który idealnie współpracuje z moją skórą, ma konsystencję która daje się łatwo rozprowadzić, nie stwarza uczucia sztucznej maski na buzi. Jest bardzo aksamitny. Muszę przyznać też że szybko wysycha! Oraz nie podkreśla jak to innym fluidom się zdarzało rozszerzonych porów, ale też ich nie zapycha, jest lekki.
Ponadto jego dostępność jest duża.

Ja do mojej bladej cery używam 12 natural, myślę że każda z Was znajdzie idealny odcień dla siebie.


3 komentarze:

  1. Dostałaś nominacje do http://kobieta-po-30.blogspot.com/2012/10/sodko-czyli-nominacja-do-so-sweet-blog.html#more

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio będąc w drogerii zastanawiałam się nad nim i chyba teraz się skusze

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wam fajnie, to moje największe marzenie, mieszkać już osobno :) Musi być super, co nie? :)
    Niestety, a może i stety my porwaliśmy się na budowanie domu, i wiadomo, że trochę to potrwa.
    Jeszcze troszkę pomieszkamy u rodziców :)

    OdpowiedzUsuń