Obserwatorzy

sobota, 19 stycznia 2013

OGŁOSZENIA :

Witajcie!


Stało się grypa i zapalenie oskrzeli mnie dopadło..... kaszle tak że płuca mi wyskakują... gorączka, katar, masakra jakaś:( W związku z tym wyniki rozdania będą ogłoszone w przyszły weekend a co za tym idzie możecie się nadal zgłaszać do 25 stycznia 2013r!!!

Wszystkie posty które miały pojawić się na dniach związane z recenzją produktów również przekładam na następny weekend! Wybaczcie mi, ale grypa skutecznie  mnie przykuła do łóżka...  aż strach pomyśleć co będzie na mnie czekać po tym jak pojawię się w pracy ;/



Całuje Was!!!!!

Ruuuda

6 komentarzy:

  1. Zdrowie najważniejsze :* Ty się kuruj a my poczekamy, nie ma problemu :) Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowiej! teraz wszystkich dopadają przeziębienia i wszyscy chorują , nie daj się ! ;*
    Proszę odwiedź blog mój i mojej przyjaciółki:
    http://stylmodniary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń