Obserwatorzy

niedziela, 26 sierpnia 2012

Kilka spraw...

HEJ!!!


Jako że organizowany konkurs przeze mnie nie cieszył się zbytnim zainteresowaniem, pragnę poinformować że czas zgłoszeń zostaje przedłużony o kolejny miesiąc. Będzie trwał on do 30 września 2012r.
Zastrzegam że jeśli liczba zgłoszeń nadal będzie niewielka, konkurs zostanie odwołany.


Dziś też zaczęliśmy delektowanie się kawami z całego świata!
Przy śniadaniu towarzyszyła nam Columbia Supremo tak jak producent opisuje ją na opakowaniu jest wyrazista i mocna, a jednocześnie słodko kremowa! Idealna!





4 komentarze:

  1. Nie jestem jakimś smakoszem kawy więc nie wypowiem się za dużo na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już się nauczyłam "obsługiwać" więc daję sobie radę ;) Nie mogę jakoś się przekonać do tych żelowych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety musiałam całkowicie zrezygnować z kawy .. :(

    OdpowiedzUsuń