Obserwatorzy

sobota, 25 sierpnia 2012

zakupy + aromatyczna współpraca

hello!


Dziś mam dla Was kilka nowości które zagościły w mojej szafie, no i oczywiście chciałam Wam pokazać owoc współpracy z fantastyczną palarnią kawy moonlightcoffee.pl  :)

Dzięki uprzejmości Pana Marcina z Moon Light Coffee mogę rozkoszować się doskonałymi aromatami i smakiem kawy z przeróżnych zakątków świata!

\Tak oto wygląda przesyłka którą mogę się rozkoszować :)


Mam tu kawy z Meksyku, Indii, Kolumbii itd, Panie Marcinie dziękuję! Jestem zachwycona smakami jak i elegancją opakowań, no i błyskawicznym działaniem Pana firmy!!!!!

Ja i moi goście na pewno staniemy się Waszymi klientami! 

Pochwalę się również tym co udało mi się zakupić w ciągu kilku ostatnich dni!




Oczywiście zakupów dokonałam na allegro !





5 komentarzy:

  1. mmmm zazdroszczę tych aromatów :D
    Fajna torebka

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała współpraca dla kogoś kto pija kawę:) Ja kawy nie lubię niestety, ale aż poczułąm ten aromat u siebie:))

    Przy okazji zapraszam Cię do siebie na konkurs, w którym do wygrania zestaw odzywek i lakierów do paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  3. SMACZNEJ degustacji życzę:)Śliczna torebka:D

    OdpowiedzUsuń
  4. mind following each other? (just making friends ^_^) but if you don't, it's ok, no probs hehe! (^v^)
    have a coloful and brilliant day!!


    greetings from~ ヽ(^。^)ノ

    http://cupofpinktea.blogspot.com



    (●^o^●)
    (i only leave this comment of mine for those blogs i really like, so you are one of them ^___^ ~ hugs and kisses!)

    OdpowiedzUsuń